Wybieraj mądrze! Kampania TOE

ZADANIE

Towarzystwo Obrotu Energią uświadamia Polakom ich prawa i obowiązki przy zmianie sprzedawcy energii. W latach 2016-2018 naszym zadaniem było popularyzowanie dobrych praktyk i przemyślanego wyboru oferty prądu lub gazu. Mądry wybór ma ustrzec konsumentów przed zagrożeniami wynikającymi z działań nieuczciwej konkurencji na rynku energetycznym.

ROZWIĄZANIE                   

Aby spójnie i ciekawie opowiedzieć o istotnych kwestiach twarzą ogólnopolskiej kampanii został Karol Strasburger.  Koncepcja strategiczno-kreatywna skorzystała z jego rozpoznawalnego wizerunku i słynnych umiejętności, a mechanizm komunikacji prowadzi do strony internetowej sprawdzkto.pl, gdzie konsumenci znajdują najważniejsze informacje, porady eksperckie oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Kampania miała swoje odsłony w latach 2016-2018.

ZAKRES PRAC

  • Strategia
  • Koncept
  • Kreacja i produkcja materiałów informacyjnych (Key Visuale, Digital, Media, ATL)
  • Zakup mediów (prasa kolorowa, komunikacja miejska)
  • Scenariusz i realizacja spotów radiowych
  • Realizacja komunikacji social media