Philips „Bądź Smart”

ZADANIE

Ogólnopolska internetowa kampania reklamowa wspierająca promocję telewizorów LED Philips z funkcją Ambilight.

ROZWIĄZANIE                      

Zaplanowaliśmy kampanię dla telewizorów z funkcją Ambilight, która emitując światło z dwóch, trzech lub wszystkich czterech stron ekranu, zapewnia nieznane wcześniej, realistyczne wrażenia. W podzielonej na dwa etapy (informacyjny – celem było przekierowanie maksymalnego ruchu na specjalnie przygotowany Landing Page; sprzedażowy – promowane serie telewizorów 7100, 7150 oraz 7170 były oferowane w promocyjnym pakiecie, z trzema nagrodami do wyboru) kampanii byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie kreacji, optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google, w tym Google Display Network (GDN), YouTube wraz z materiałami wideo i remarketing.

ZAKRES PRAC

  • Strategia kampanii
  • Zakup dedykowanych mediów
  • Optymalizacja działań
  • Przeformatowania kreacji pod stworzony przez nas media plan