Zbyszko Soki Wyciskane ROKO

ZADANIE

„Nie ma nic zdrowszego ani smaczniejszego niż świeże owoce”, głosił insight, a naszym zadaniem było stworzenie platformy komunikacyjnej dla firmy Zbyszko i jej nowych produktów – ROKO PREMIUM – soków w 100% świeżo wyciskanych.

ROZWIĄZANIE           

Jak wyedukować konsumentów i zbudować komunikację dla nowej, smaczniejszej i zdrowszej kategorii soków, gdy inne marki produkują soki z koncentratu, ale pozycjonują je jako zdrowe i w kontrze do napojów gazowanych? Klient otrzymał od nas 3 koncepty kampanii dla ROKO PREMIUM, pokazujące, że sok świeżo wyciskany jest smaczniejszy i zdrowszy niż tzw. soki 100% (produkowane z koncentratu).

ZAKRES PRAC

  • Strategia komunikacji i kreacje dla 3 konceptów, w tym:
  • Key Visuale i propozycje nośników reklamowych
  • Claimy
  • Scenariusz i storyboardy TVC (30’’, 15’’)
  • Dodatkowe działania wspierające – aktywacja online, media społecznościowe, eventy, ambienty
  • Przełożenie platformy komunikacji na inne produkty ROKO

Jest to oferta przetargowa.